Jaunumi
Tiek uzlabota pašizstrādāto riepu projektēšanas tehnoloģija
2024. gada 18. jūlijs
“Toyo Tire Corporation” ir sācis izmantot septītās paaudzes augstas veiktspējas skaitļošanas (datošanas) sistēmu*1 (HPC) pašizstrādātajā augstas precizitātes riepu projektēšanas platformā T-MODE, izveidojot produktu izstrādes platformu, lai ātri izstrādātu lielākas veiktspējas riepas.
*1) Ražotājs: “Hewlett Packard Enterprise”
Toyo Tires ir noteicis superdatorus par galveno resursu riepu ražošanā un nemitīgi uzlabo to tehniskos rādītājus kopš superdatoru ieviešanas pirms 40 gadiem. Turklāt uzņēmums Toyo Tires pats izstrādā programmatūru riepu uzbūves analīzei, simulējot gan riepas uzbūvi, gan transportlīdzekļa darbību, nolūkā veikt zinātnē balstītu produktu optimizāciju, lai atbilstu tirgus pieprasījumam. 2019. gadā Toyo Tires ir apvienojis projektēšanas atbalsta tehnoloģiju, kurā tiek lietots mākslīgais intelekts (MI), ar parasto riepu projektēšanas pamattehnoloģiju, izmantojot datorizētu inženieriju (CAE)*2, kas evolucionēja par jauno T-MODE.
*2) Computer Aided Engineering
Pašlaik ar nākamās paaudzes mobilitāti saistītās inovācijas (piemēram, plaša elektrificēto transportlīdzekļu plaša lietošana, autonomās braukšanas tehnoloģija un programmvadāmu transportlīdzekļu (SDV*3) stratēģijas) progresē cita pēc citas, virzoties uz posmu, kurā tās tiks ieviestas sabiedrības līmenī. Jebkura transportlīdzekļa riepām ir ātri jānodrošina veiktspēja un funkcionalitāte, lai atbalstītu minēto evolucionēšanu, tāpēc nākotnē arvien lielāka precizitāte un ātrums būs izšķiroši.
*3) Software Defined Vehicle. Transportlīdzeklis, kura mobilitātes funkcijas var atjaunināt tā programmatūras atjaunināšanas ceļā.
Līdz ar jaunākās HPC sistēmas ieviešanu Toyo Tires paveras iespēja turpināt optimizēt pašreizējo programmatūru T-MODE un samazināt projektētājiem nepieciešamo skaitļošanas laiku uz pusi no tā, kas iepriekš bija nepieciešams. Papildus ir sagaidāms, ka ātrāka simulācijas datu uzkrāšana uzlabos dziļās mašīnmācīšanās modeļa “pretēja uzdevuma” prognozēšanas precizitāti; šajā procesā dati par projektēšanas specifikācijām, piemēram, riepu uzbūvi, formu un rakstu tiek iegūti no veiktspējas rādītājiem. Tas ir ļāvis turpināt uzlabot un pilnveidot uzņēmuma reaģēšanas sistēmas, lai ieviestu nākamās paaudzes tehnoloģijas.
Būtiski skaitliski palielinot veiktās liela mēroga simulācijas, piemēram, prognozes saistībā ar aerodinamiku un materiāla īpašību prognozes, ir sagaidāms, ka drīzumā tiks izstrādāti produkti ar izcilu rites pretestību un nodilumizturību – tā ir svarīga prasība attiecībā uz elektrificēto transportlīdzekļi riepu veiktspēju. Liela diametra riepu Open Country A/T III EV izstrādē elektrificētajiem pikapiem un apvidus automobiļiem, kuri jau ir ienākuši Ziemeļamerikas tirgū kopš šī gada februāra, T-MODE bija spēcīgs dzinulis veiktspējas uzlabošanā un šāda rezultāta sasniegšanā.
Vienā ritmā ar straujo tempu, kurā evolucionē mašīnbūves attīstībā izmantojamās digitālās tehnoloģijas, Toyo Tires arī turpmāk centīsies paaugstināt riepu dizaina precizitāti un izstrādes procesu, saīsinot tam nepieciešamo laiku un uzlabojot simulēšanas tehnoloģiju, kas tādējādi ļaus radīt progresīvu CAE ekosistēmu.
Klases uzvara Āzijas rallijkrosā
Apvidus auto pārveidotais benzīna dzinējs
Toyo Tires čempionāta AIG Women Open atbalstītājs
Partnerības 6. gads
Tiek uzlabota pašizstrādāto riepu projektēšanas tehnoloģija
Toyo Tires sāk izmantot 7. paaudzes skaitļošanu
Open Country OE uz pilnīgi jauna Toyota Land Cruiser 250
Riepas Open Country ATIII uz jaunākā modeļa
Uzvara ar ilgtspējīgajām Toyo Tires riepām NLS3 sacīkstēs
Pirmie SP10 klasē 69. pasākumā. ADAC Westfalenfahr
Vildosola vecākais un Toyo Tires uzvar klasē SCORE Baja 500
Vildosola vecākais un Deiviss uzvar ar Toyo Tires
Palaista Eiropas čempionāta rezultātu prognozēšanas spēle
Prognozējiet rezultātus un laimējiet balvas
Saso uzvar atklātajā sieviešu turnīrā “US Women’s Open”
Toyo Tires sponsorētā spēlētāja gūst 2. uzvaru