Riepu meklētājs Dealer Finder

E-Balance

Toyo Tires jaunā E-Balance tehnoloģija, kas paredzēta komerciālo kravas automobiļu riepu izgatavošanai, uzlabo veiktspējas pamata īpašības un to savstarpējo saderību. Šīs īpašības ir riepu kalpošanas laiks, nevienāda dilumizturība, izturība un degvielas patēriņš. Visi šie uzlabojumi palīdz samazināt flotes ekspluatācijas izdevumus un padara E-Balance riepas videi draudzīgākas.

Patiesībā ar E-Balance starpniecību izstrādātās M137, M154 un M657 tehnoloģijas ir atzītas par pārbaudītām, balstoties uz Vides aizsardzības aģentūras (EPA) SmartWay programmu.

Jaunās E-Balance tehnoloģijas ietver protektora profila saglabāšanas, riepas borta nostiprinošā profila saglabāšanas un vispārējās simulācijas uzlabojumus, lai nodrošinātu optimālu riepas konstrukciju.

Protektora profila saglabāšana

Riepām, kuru izgatavošanā izmantota E-Balance tehnoloģija, ir uzlabotas protektora profila saglabāšanas iespējas, kas nozīmē, ka nepieciešama retāka kopšana salīdzinājumā ar tradicionālajām riepām. Plakanāks protektora rādiuss nodrošina optimizētu riepas nospiedumu, kas nodrošina vienmērīgu nodilumu, mazāku nevienādo nodilumu un ilgāku kalpošanas laiku. Spriegums pie riepas malas tiek samazināts par aptuveni 30 %, kas arī palīdz uzlabot protektora profila saglabāšanu.
 

Transportlīdzekļa darbības simulācija

Zilā kravas automašīna: ar E-Balance tehnoloģiju

Sarkanā kravas automašīna: bez E-Balance tehnoloģijas

Riepām ar E-Balance tehnoloģiju ir labāka vadības veiktspēja nekā riepām bez E-Balance tehnoloģijas.

V: pie 40 km/h pagrieziena leņķis ir 90°

e-balance simulation

Riepas borta nostiprinošā profila saglabāšana

Riepām, kurās izmantota E-Balance tehnoloģija, ir lielāka riepas borta nostiprinošās daļas stingrība, lai panāktu riepas borta nostiprinošā profila saglabāšanu. Tādējādi samazinās nevienādais nodilums un uzlabojas izturība. Riepas borta nostiprinošās zonas profils saglabājas pat pēc apkopes. Lielāka borta nostiprinošās daļas stingrība tiek panākta, izmantojot augstas stingrības borta nostiprinošās daļas pamatu, kas vēlāk tiek apvilkta ar augstas stingrības gumiju. Borta nostiprinošās daļas pildījuma zonā tiek izmantota gumija, kurā lēnām uzkrājas siltums. Spriegums pie uzlocītās malas slāņa tiek samazināts par aptuveni 20 % salīdzinājumā ar tradicionālajām riepām.

bead profile

Simulācija

E-Balance ietvaros tiek izmantotas četras simulācijas tehnoloģijas. Riepas nevienāds nodilums, riepas profila izmaiņas, protektora raksta izraisītais troksnis un transportlīdzekļa manevrēšanas darbības. Visas šīs jomas tiek analizētas, rūpīgi apsverot, kā tās savstarpēji ietekmē cita citu. Jaunā simulācijas tehnoloģija ļauj optimizēt riepas konstrukciju ar daudz lielāku precizitāti, nekās tas bija iespējams iepriekš.

simulation
rolling resistence