Riepu meklētājs Dealer Finder

Jaunumi

Atbalsts ar OPEN COUNTRY Dakāras rallija 2023 pārbaudījumā

2022. gada 15. novembris

Uzņēmumi Toyo TIRE CO., Ltd. un Toyota Auto Body Co., Ltd. ir paziņojuši, ka rallija komandas "Team Land Cruiser Toyota Auto Body" transportlīdzeklis Toyota Land Cruiser tiks aprīkots ar mūsu OPEN COUNTRY M/TR visurgājēju riepām, kas paredzētas pikapiem/SUV apvidus automobiļiem, lai sniegtu tiem atbalstu to pārbaudījumā "Dakāras rallijs 2023".

Dakāras rallijs ir transkontinentālās rallijreida sacensības (bezceļu izturības rallijs), ko organizē jau kopš 1979. gada. Tās pazīst kā vienu no sūrākajām motosporta sacensībām pasaulē, jo tās prasa precīzu virziena izvēli un nepārtrauktu braukšanu divu nedēļu garumā dažādos apstākļos, no aukstiem, kalnainiem apvidiem līdz svelmainiem tuksnešiem.

Dakāras rallijs 2023, kas sāksies 2022. gada 31. decembrī, norisināsies maršrutā, kas šķērso Saūda Arābiju no rietumu līdz austrumu piekrastei. Maršrutā ir iekļauti kopā 15 ātrumposmi (sacensību sekcijas), ieskaitot prologa posmu, aptuveni 5'000 km garumā, un tos savienojošais sakaru posms (pārbraucieni), kurā notiks cīņa par kopējo braukšanas laiku.

"Team Land Cruiser Toyota Auto Body", ko esam atbalstījuši ar riepām kopš 2021. gada, ir rallija komanda, kas sakomplektēta dalībai šinī rallijā ar Toyota Land Cruiser automobili, kuru izstrādāja un ražoja Toyota Group meitasuzņēmums Toyota Auto Body. 1995. gadā viņi pirmo reizi ar bijušo komandu "Toyota Team Arac piedalījās rallijā "Parīze-Dakāra" ar Land Cruiser (80 sērijas). Kopš tā laika viņi ir turpinājuši savu dalību šinī rallijā T2 grupas sērijveida transportlīdzekļu kategorijā, sasniedzot savu devīto kategorijas uzvaru pēc kārtas Dakāras rallijā 2022.

Pērn esam izstrādājuši riepu OPEN COUNTRY M/TR lietošanai Dakāras rallijā, izmantojot bezceļu sacīkšu tehnoloģijas priekšrocības, kā arī mūsu pieredzi, ko esam kultivējuši ar "Team Land Cruiser Toyota Auto Body". Dakāras rallijā 2023 Land Cruiser LC300 apvidus automobilis (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi) turpinās celt veiktspēju uz nelīdzeniem ceļa segumiem, tādiem kā akmeņaini apvidi un tuksneši, uzlabot stiprību un noturību pret nolietojumu, kā arī mazināt ietekmi uz vidi. Riepas OPEN COUNTRY M/TR (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi) - tas ir komandas "Team Land Cruiser Toyota Auto Body" atbalsts tās 10 secīgo uzvaru sērijā komerciālu transportlīdzekļu kategorijā. Mēs liksim lietā datus un zināšanas, ko esam ieguvuši, paši darbojoties motosporta jomā, lai produktu izstrādē nodrošinātu augstas kvalitātes, augstas efektivitātes riepas globālā mērogā.

OPEN COUNTRY M/TR (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi)

Šis produkts ir riepa OPEN COUNTRY M/TR (LT285/70 R17 116/113P), ko esam izstrādājuši iepriekšējā gadā, pieņemot, ka tā tiks izmantota Dakāras rallijā. Gumijas sastāvs un riepas struktūra tika pilnīgoti izturības palielināšanai. Papildus pūliņiem uzlabot veiktspēju uz nelīdzeniem ceļa segumiem, piemēram, akmeņainos apvidos un tuksnešos, esam izmantojuši uzbūvi, sakausējumu un augstas izturības borta struktūru, kas minimizē riepas bojājumus, kas rodas ātras braukšanas ietekmē. Turklāt mēs izmantojam ilgtspējīgus materiālus saskaņā ar mūsu "ilgtspējīgas dzīves mobilitātes īstenošanas" politiku. No riepas sastāvdaļām: protektors, karkasa kārta un sāns ir lielākoties izgatavoti no butadiēna gumijas un stirols-butadiēna gumijas, ko iegūst no biomasas (no atjaunojamiem materiāliem, piemēram, augiem), un reciklēta borta stieple tiek izmantoti kā reciklāti.

Mūsu pieredze, kas gūta, piedaloties bezceļu sacīkstēs skarbos apstākļos, tiek nodota pikapu un SUV apvidus auto riepu izstrādātājiem, lai produkta veiktspēja tiktu noslīpēta. Viens no mērķiem šinīs sacīkstēs ir arvien vairāk izmantot un kombinēt ilgtspējīgus materiālus , kā arī uzlabot to tehnoloģiju.

Šo iniciatīvu pozicionējam kā daļu no mūsu centieniem "veicināt ilgtspējīgas mobilitātes sabiedrības īstenošanu", kas ir starp septiņiem punktiem, ko koncerns ir noteicis kā būtiskus ilgtspējības pārvaldībā. Rezultātā tiks izpētītas tādas tēmas kā tehnoloģijas izstrāde un nostiprināšana, produkta un izejmateriālu reciklēšanas tehnoloģijas ieviešana, videi bīstamo materiālu alternatīvu apgūšana.