Riepu meklētājs Dealer Finder

Jaunumi

Auto ar Toyo Tires riepām uzvar Dakāras rallija 2023 klasē

2023. gada 16. janvāris

Toyo Tire Co., Ltd. (galvenais ofiss: pilsēta Itami (Itami), prefektūra Hjogo (Hyogo); prezidents: Takaši Šimidzu (Takashi Shimizu)). Toyo Tires priecājas paziņot, ka ar Open Country MT/R riepām aprīkotais apvidus auto Toyota Land Cruiser ir uzvarējis T2, sērijveida transportlīdzekļu, kategorijā Dakāras rallijā 2023.

Toyo Tires piedalījās Dakāras rallijā 2023, kas norisinājās Saūda Arābijā no 2022. gada 31. decembra līdz 2023. gada 15. janvārim ar komandu "Team Land Cruiser Toyota Auto Body". (Atrašanās vieta: pilsēta Karija (Kariya), prefektūra Aiči (Aichi); prezidents: Keidzi Masui (Keiji Masui)). Toyo Tires nodrošināja ar LT285/70R17 Open Country MT/R bezceļa riepām abas Toyota Land Cruiser automašīnas.

left: Vehicle equipped with Open Country M/TR  I   right: Team Land Cruiser Toyota Auto Body achieves 10 consecutive wins

Bilde pa kreisi: ar Open Country M/TR aprīkotais transportlīdzeklis/ pa labi: "Team Land Cruiser Toyota Auto Body" izcīna 10 secīgas uzvaras

Toyo Tires ir atbalstījusi "Team Toyota Land Cruiser" (TLC) komandas dalību Dakāras rallijā kopš 2021. gada, un pērn mēs esam paziņojuši par nodomu turpināt atbalstīt komandu arī šinī rallijā * 1. Liekot lietā tehnoloģiju un pieredzi bezceļu sacīkstēs, kas tika kultivēta kopā ar TLC komandu, divi Land Cruiser LC300 apvidus automobiļi (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi) ir uzlabojuši sniegumu uz nelīdzeniem ceļa segumiem, tādiem kā akmeņaini apvidi un tuksneši; turklāt tie ir videi draudzīgi, pateicoties ilgtspējīgo materiālu apvienojumam. Esam izstrādājuši un nodrošinājuši Open Country M//R riepas (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi), kuras ir veidotas ietekmes uz vidi mazināšanai.

Par spīti bojājumiem un tehniskām problēmām abi TLC auto ir finišējuši sacīkstēs, mērojot 8'500 km. Sērijveida transportlīdzekļu kategorijā Ronalda Baso (Ronald Basso)/Žana Mišela Polato (Jean Michel Polato) automašīna ir ierindojusies 1. vietā, savukārt Takaši Miura (Takashi Miura)/Lorāna Lihtloihtera (Laurent Lichtleuchter) automašīna ir ieņēmusi 2. vietu. Pateicoties pirmajai un otrajai iegūtajai vietai, TLC komanda svin arī 10. secīgas uzvaras šinī kategorijā.

TLC direktors Judzi Kadoja (Yuji Kadoya) komentē: "Šoreiz mēs cīnījāmies ar Open Country MT/R riepām, kuras ir uzlabotas maksimālā Land Cruiser 300 snieguma nodrošināšanai, un bijām spējīgi sasniegt mūsu 10. uzvaru pēc kārtas sērijveida transportlīdzekļu kategorijā Dakāras rallijā 2023. Šīgada rallijreida kāpu etaps bija izaicinošs, jo tajā bija daudz grūtu vietu, ko izbraukt varēja tikai pateicoties Land Cruiser 300 un Open Country MT/R sinerģijai, taču esmu priecīgs, ka varējām izmantot šī apvienojuma stipro pušu priekšrocības. " Takaši Miura, komandas stūrmanis, komentē: "Šīs bija grūtas sacīkstes ar sūrāku maršrutu nekā bijām gaidījuši. Par spīti tam Open Countrty MT/R un Land Cruiser 300 bija veiksmīgs apvienojums kāpu etapam, kas bija grūtāks nekā jebkad agrāk. Es biju spējīgs to pārvarēt un sapratu, ka varu konkurēt arvien izaicinošākā Dakāras rallijā. Paldies jums visiem par atbalstu!"

Vidusposma vadības plānā "Vidusposma plāns '21" (Mid-Term Plan '21) esam paziņojuši, ka strādāsim pie produktu ar unikālu dizainu un funkcionalitāti, tādu kā Open Country sērija, uzlabošanas un attīstības. Turpināsim pielietot autosacīkstēs gūtās zināšanas produktu attīstībai, lai nodrošinātu pievilcīgus produktus ar lielāku veiktspēju un augstāku kvalitāti. 

OPEN COUNTRY M/TR (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi)

pic

Šis produkts ir Open Country MT/R (LT285/70R17 116/113P) riepa, kuru ir izstrādājis Toyo Tires lietošanai Dakāras rallijā 2021. Gumijas sastāvs un riepas struktūra tika pilnīgoti izturības palielināšanai atbilstoši LC300 (Dakāras rallija 2023 tehniskie noteikumi) – transportlīdzeklis, kas piedalīsies 2023. gada rallijā. Papildus pūliņiem uzlabot veiktspēju uz nelīdzeniem ceļa segumiem, piemēram, akmeņainos apvidos un tuksnešos, esam izmantojuši uzbūvi, sakausējumu un augstas izturības borta struktūru, kas minimizē riepas bojājumus, kas rodas ātras braukšanas ietekmē.

Turklāt mēs izmantojam ilgtspējīgus materiālus saskaņā ar mūsu "ilgtspējīgas dzīves mobilitātes īstenošanas" politiku. No riepas sastāvdaļām: protektors, karkasa kārta un sāns, kas lielākoties izgatavoti no butadiēna gumijas un stirola-butadiēna gumijas, ko iegūst no biomasas, un reciklēta borta stieple tiek izmantoti kā reciklāti.

Jaunākās ziņas